Voor 18:00 besteld, morgen in huis!
A+ Kwaliteit onderdelen
Persoonlijke service
8,9 Klantwaardering

Veelgestelde vragen

Bestellingen geplaatst voor 18.00 worden bij ons dezelfde dag bij PostNL aangeboden. Vanaf dit moment zijn zowel wij als jij afhankelijk van PostNL.

Doorgaans worden brievenbuspakketjes binnen 1 á 2 dagen geleverd, maar meestal de volgende dag.
Mocht je pakketje na twee dagen nog niet zijn ontvangen, willen we je voor de zekerheid vragen om de adresgegevens bij je bestelling te controleren. Hier sluipt nog wel eens een foutje in en op deze
manier kunnen we dit uitsluiten.

Mocht het adres kloppen, maar heb je toch je pakketje nog niet? Dan verwachten we dat het pakketje vertraging heeft opgelopen in het sorteercentrum. Helaas kan dit wel eens gebeuren door drukte, een fout of storing bij PostNL. Het pakketje is nog onderweg naar je brievenbus en we verwachten dan ook dat het spoedig bij je aankomt.

Mocht je jouw pakketje na 5 dagen nog niet hebben ontvangen? Dan verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met de helpdesk. We helpen je hier graag mee verder!

Tegenwoordig heeft bijna elk apparaat zijn eigen aansluiting, mocht je twijfels hebben over welke oplader je precies nodig hebt voor uw apparaat of accu. Verzoeken wij u om een mailtje te sturen aan info@happyonweb.nl, en in deze mail foto’s bij te voegen van uw apparaat en aansluiting en voor fietsaccu’s het voltage en ampère. Ook is het handig om het serienummer van uw apparaat te vermelden. Wij zullen u zo snel mogelijk helpen bij het vinden van de juiste lader.

Vervelend dat het product defect is geraakt, bij technische producten gebeurt dat sporadisch wel eens. Het is niet altijd nodig om het product te retourneren, om dit te kunnen beoordelen verzoeken we je om contact op te nemen met de helpdesk. Zo kunnen we je zo goed mogelijk helpen.

Vermeld in uw bericht wat er defect is, zo kunnen we u het snelste helpen bij het verhelpen van dit probleem. 

Uiteraard geen enkel probleem om het verkeerd bestelde product bij ons te ruilen, mits deze niet gebruikt is.

1. Download ons retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in en laat weten welk u product u had willen ontvangen.
2. Verpak het product goed. Vaak gaat dit prima in de verpakking waarin het product ook is geleverd. Vergeet hierbij niet het retourformulier toe te voegen.
3. Verstuur het product naar onderstaand adres:

Retouradres:
Happy on Web B.V.
T.a.v. Afdeling Retouren en Garantie
Ruysdaelbaan 3A
5642 JJ Eindhoven
Nederland

4. Zodra wij de zending hebben ontvangen zullen wij het omruilingsproces in werking zetten en u zo snel mogelijk het juiste artikel opsturen.

Wat vervelend dat je de bestelling nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Al onze post wordt standaard verstuurd als brievenbuspakketje zonder track & trace. Deze worden doorgaans de volgende dag bezorgd.

Wij verwachten in dit geval dat het pakketje een vertraging heeft opgelopen in het PostNL sorteercentrum, en onderweg is naar je brievenbus.

Wij verzoeken je om het adres goed te controleren, mocht dit correct zijn kun je met ons contact opnemen via het volgende formulier.

Al onze pakketten worden verzonden met PostNL. Je kunt kiezen voor verschillende verzendmethodes.

Boven de €30 euro zijn de verzendkosten gratis, bij een bedrag van minder dan 30 euro brengen wij €2,95 verzendkosten in rekening.

Verzendkosten voor Nederland en België zijn als volgt.

Nederland

Onder €30,- Ma-Vrij besteld voor 18:00
Brievenbuspakketje €2,95 Doorgaans 1 tot 2 dagen
Brievenbuspakketje + Track & Trace €3,95 Doorgaans 1 tot 2 dagen
Pakketverzending + Track & Trace €5,95 Doorgaans de volgende dag
Boven €30,- Ma-Vrij besteld voor 18:00
Brievenbuspakketje Gratis Doorgaans 1 tot 2 dagen
Brievenbuspakketje + Track & Trace €1,00 Doorgaans 1 tot 2 dagen
Pakketverzending + Track & Trace €2,95 Doorgaans de volgende dag

België

Onder €30,- Ma-Vrij besteld voor 18:00
Brievenbuspakketje €3,95 Doorgaans 2 tot 3 dagen
Pakketverzending + Track & Trace €6,95 Doorgaans de volgende dag
Boven €30,- Ma-Vrij besteld voor 18:00
Brievenbuspakketje Gratis Doorgaans 2 tot 3 dagen
Pakketverzending + Track & Trace €2,95 Doorgaans de volgende dag

Boven de €30 euro zijn de verzendkosten gratis, bij een bedrag van minder dan 30 euro brengen wij €2,95 verzendkosten in rekening.

Verzendkosten voor Nederland en België zijn als volgt.

Nederland

Onder €30,- Ma-Vrij besteld voor 18:00
Brievenbuspakketje €2,95 Doorgaans 1 tot 2 dagen
Brievenbuspakketje + Track & Trace €3,95 Doorgaans 1 tot 2 dagen
Pakketverzending + Track & Trace €5,95 Doorgaans de volgende dag
Boven €30,- Ma-Vrij besteld voor 18:00
Brievenbuspakketje Gratis Doorgaans 1 tot 2 dagen
Brievenbuspakketje + Track & Trace €1,00 Doorgaans 1 tot 2 dagen
Pakketverzending + Track & Trace €2,95 Doorgaans de volgende dag

België

Onder €30,- Ma-Vrij besteld voor 18:00
Brievenbuspakketje €6,95 Doorgaans 2 tot 3 dagen
Pakketverzending + Track & Trace €6,95 Doorgaans de volgende dag
Boven €30,- Ma-Vrij besteld voor 18:00
Brievenbuspakketje Gratis Doorgaans 2 tot 3 dagen
Pakketverzending + Track & Trace €2,95 Doorgaans de volgende dag

Vervelend dat je het adres onjuist hebt ingevoerd voor de bestelling. Indien dit gebeurt is verzoeken wij je om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.

Op grote bestellingen na worden alle bestellingen verzonden met een brievenbuspakketje, hiervoor hoef je dus niet thuis te blijven.

Bestellingen voor 18.00 worden maandag t/m vrijdag dezelfde dag nog verstuurd. Doorgaans wordt dit de volgende dag bezorgd binnen Nederland.

Het formulier om contact met ons op te nemen vindt u op deze pagina.

Neem even contact met ons op en vermeld duidelijk om welk product het gaat. Wij kunnen namelijk vrijwel elk (aanverwant) product leveren.

Wij zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9:30 tot 12:30.

De klantenservice is bereikbaar via: 085-1306418

Je kunt bij ons gebruik maken van veel verschillende betaalmethodes, alle betaalmethodes kan je vinden op de volgende pagina.

Je kunt de factuur nogmaals ontvangen door even met ons contact op te nemen en het bestelnummer te vermelden zo kunnen wij je factuur het makkelijkste kunnen terugvinden.

Als je op rekening wilt bestellen verzoeken wij om even contact met ons op te nemen via dit formulier. Graag met vermelding van al uw gegevens zodat wij de bestelling in orde kunnen maken.

Wij hanteren zeer interessante staffelkortingen neem even contact met ons op voor een prijsopgave.

Binnen 14 dagen is het geen probleem om uw bestelling te retourneren. De retourkosten zijn voor je eigen rekening. Doorloop hiervoor onderstaande stappen:

1. Download ons retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in.
2. Verpak het product goed. Vaak gaat dit prima in de verpakking waarin het product ook is geleverd. Vergeet hierbij niet het retourformulier toe te voegen!
3. Verstuur het product naar onderstaand adres:

Retouradres:
Happy on Web B.V.
T.a.v. Afdeling Retouren en Garantie
Ruysdaelbaan 3A
5642 JJ Eindhoven
Nederland

4. Het product komt bij ons binnen en wordt door ons gecontroleerd. Nadat uw retour is verwerkt ontvangt u hiervan een bevestiging via de mail. Doorgaans is dit binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van uw retour!

Wat vervelend dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen, onze welgemeende excuses hiervoor. Om de oorzaak van deze verkeerde levering te achterhalen, ontvangen wij graag een foto van het geleverde artikel. Je kunt de foto en gegevens naar ons sturen op info@opladers.nl. Op deze manier kunnen wij hierop actie ondernemen en ervoor zorgen dat je alsnog het juiste artikel ontvangt.

Vervelend dat je niet de volledige bestelling geleverd hebt gekregen. Wij verzoeken je om via dit formulier even contact met ons op te nemen zo dat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.

Vervelend dat het is misgegaan met het bestellen van je product.

Uiteraard geen enkel probleem om het verkeerd bestelde product bij ons te ruilen, mits deze niet gebruikt is.

Wij verzoeken je vriendelijk om de bestelling, inclusief retourformulier met het gewenste product genoteerd, naar ons te retourneren. Dit kunt u het gemakkelijkste doen door deze (voldoende gefrankeerd) retour te sturen naar het volgende adres:

Happy on Web BV
Tav. Afdeling Retouren en Garantie
Ruysdaelbaan 3A
5642 JJ Eindhoven
Nederland

Zodra wij de retourzending en eventuele betaling hebben ontvangen, sturen we u direct het juiste product toe. De retourkosten zijn voor je eigen rekening. Afhankelijk van het gewicht kan dit verschillen. De verzendkosten van de nieuwe zending nemen wij dan voor onze rekening.

Ondanks de kwaliteit van onze producten en de zorgvuldigheid van onze leveranciers kan het voorkomen dat een product niet voldoet aan je verwachtingen, neem dan contact met ons op.

U kunt het product binnen 14 dagen retourneren inclusief (een kopie van) de factuur. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en gecheckt hebben zullen wij je een nieuw product sturen.

Wij hanteren een garantie van zes maanden. Mocht je daarna toch ontevreden zijn, neem dan contact met ons op. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze producten en zullen ongetwijfeld een gepaste oplossing vinden.

Wij hanteren een garantie van zes maanden. Mocht je daarna toch ontevreden zijn, neem dan contact met ons op. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze producten en zullen ongetwijfeld een gepaste oplossing vinden.

Alle producten die u bij ons koopt kan je binnen veertien dagen na het moment van afleveren ruilen of retour sturen. Het is dan essentieel dat je het product compleet en onbeschadigd retourneert. Het product dient in de oorspronkelijke verpakking retour gestuurd te worden (voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is). De retourkosten afhankelijk van gewicht zijn voor je eigen rekening. Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor volledige restitutie in aanmerking. Op de dag dat u het product ontvangt start de veertien dagen bedenktermijn.

Wanneer u het aankoopbedrag gecrediteerd wenst dan zal dit zo snel mogelijk maar altijd binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour naar u zijn teruggestort.

Omdat wij niet kunnen controleren of batterijen correct gemonteerd of geïnstalleerd zijn, of dat er tijdens de montage een defect is ontstaan (aan tablet of batterij), komen batterijen die reeds gemonteerd zijn geweest niet in aanmerking voor restitutie.

Mocht u twijfelen of je product retour gestuurd mag worden, neem dan contact met ons op.

Per email krijg je bericht waarin uw bestelnummer wordt vermeld. Je kan het bestelnummer later ook terugvinden op de pakbon en factuur, rechts boven.

Je hebt recht op een goed product, dat je normaal binnen de gestelde garantietermijn moet kunnen gebruiken. opladers.nl garandeert dat onze geleverde producten doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten en dat ze geen gebreken hebben. Opladers.nl verleent garantie op alle producten, waarbij de garantietermijnen uiteenlopen.

Als het geleverde product defect raakt binnen de garantieperiode, kun je een beroep doen op de garantie. Opladers.nl zal bij een - na inspectie geconstateerd – defect je product repareren of vervangen door een nieuw of andere product.

  • De garantie is niet van toepassing als de mankementen geheel of gedeeltelijk het gevolg zijn van onjuist, onzorgvuldig of ondeskundig gebruik of gebruik voor andere dan normale (bedrijfs)doeleinden, van buiten komende oorzaken, zoals brand- of waterschade, of als de goederen door anderen dan Opladers.nl zijn gewijzigd of worden onderhouden.

  • De garantie geldt alleen voor de oorspronkelijke koper en is niet overdraagbaar bij doorverkopen van het product.

  • Vermindering van de accucapaciteit door continu gebruik wordt niet gedekt door de garantie. Een batterij die na 12 maanden 75% van haar oorspronkelijke capaciteit bevat, wordt beschouwd als normaal en kan daarmee niet onder garantie worden vervangen.

  • Garantie geldt niet wanneer het product onjuist is geïnstalleerd, verwaarloosd, te lang of fout opgeladen, onderhevig is geweest aan een niet door Opladers.nl geautoriseerde reparatie of modificatie, gebruikt is in een apparaat waarvoor het niet is bedoeld of bij enige andere vorm van incorrect gebruik.

  • Reparatie of vervanging van het product leidt niet tot hernieuwing of verlenging van de garantieperiode.

  • Schade aan kabels, veroorzaakt door gebruiker, valt niet onder garantie.

 

 Welke elektrische fiets oplader heb ik nodig?

Om te kunnen achterhalen wat voor oplader je nodig hebt voor de elektrische fiets is het van belang te weten wat het voltage en ampère inhoudt. Dit kan je nagaan door op de oude lader te kijken bij output, mocht je geen oude lader hebben zou dit ook op de accu van de fiets moeten staan.

Zodra u dit weet kunt u achterhalen welke plug u heeft. Er zijn veel verschillende. De meest voorkomende zijn de:

  1. 5 x 2.1 mm ronde plug
  2. 5 x 2.5 mm ronde plug
  3. 5 Polige Plug

(5.5 is diameter van de buitenkant en 2.5 of 2.1 de diameter van de binnenkant)

Op de pagina https://www.opladers.nl/elektrische-fiets/ kunt u aan de linkerzijde het voltage en ampère aanvinken, en de connector (plug) selecteren.

Mocht je er toch niet uitkomen,  stuur ons dan vooral een bericht op info@opladers.nl! Hierbij vragen wij u om een foto van de oude oplader of accu en plug of ingang van de plug te sturen.

 

Om te kunnen achterhalen wat voor oplader je nodig hebt voor je elektrische step of hoverboard is het van belang te weten wat het voltage en ampère inhoudt. Dit kan je nagaan door op de oude lader te kijken bij output, mocht je geen oude lader hebben zou dit ook op de accu van de step of hoverboard moeten staan.

Zodra je dit weet kan je achterhalen welke plug je heeft. Er zijn veel verschillende

Op de pagina https://www.opladers.nl/hoverboard/ kan je de verschillende opladers voor steps en hoverboards vinden

Mocht je er toch niet uitkomen,  stuur ons dan vooral een bericht op info@opladers.nl! Hierbij vragen wij u om een foto van de oude oplader of accu en plug of ingang van de plug te sturen.

 

Welke oplader heb ik nodig voor mijn telefoon?

Wil je weten welke oplader je nodig hebt voor jouw telefoon. Kunt u op de pagina https://www.opladers.nl/ aan de rechterkant in het blauwe blok het merk van je telefoon selecteren vervolgens kan je in het volgende tekstblok aangeven welk type telefoon je hebt.

Klik vervolgens op vind mijn oplader, en alle geschikte opladers voor je toestel verschijnen in beeld.

Mocht je er toch niet uitkomen, stuur ons dan vooral een bericht op info@opladers.nl! Hierbij vragen wij u om het type van uw telefoon te vermelden.  

Om je zo goed mogelijk te helpen bij het vinden van de juiste oplader voor je Philips apparaat kunt u op de volgende pagina kijken. Op deze pagina lopen wij u door alle stappen heen voor het vinden van de juiste lader.

Bij het vinden van de juiste MacBook oplader is het van belang te weten welk model MacBook je hebt er zijn drie hoofdcategorieën binnen Apple MacBooks dit zijn MacBook, MacBook Pro en MacBook Air https://www.opladers.nl/apple/macbook/ .

Zodra je weet welke soort MacBook u heeft is het van belang te weten uit welk jaar je macbook komt, hieronder vindt u de verschillende MacBooks met jaartallen. je kunt op de pagina’s vinden welke lader geschikt is voor de grootte van uw beeldscherm (inch ‘’)

MacBook PRO

Macbook Pro t/m 2012 https://www.opladers.nl/apple/macbook/macbook-pro/macbook-pro-2016/

MacBook Pro Retina 2012 – 2015 https://www.opladers.nl/apple/macbook/macbook-pro/macbook-pro-retina-2012-2015/

Macbook Pro t/m 2012 https://www.opladers.nl/apple/macbook/macbook-pro/macbook-pro-tm-2012/

 

MacBook Air

Macbook Air 2018+ https://www.opladers.nl/apple/macbook/macbook-air/macbook-air-2018/

Macbook Air 2012 t/m 2017 https://www.opladers.nl/apple/macbook/macbook-air/macbook-air-2012-2017/

Macbook Air 2008 t/m 2011 https://www.opladers.nl/apple/macbook/macbook-air/macbook-air-2008-2011/

 

Macbook

Macbook 2015+ https://www.opladers.nl/apple/macbook/macbook/macbook-2015/

Macbook 2006 – 2010 https://www.opladers.nl/apple/macbook/macbook/macbook-2006-2010/

Contactgegevens

Happy on Web B.V.
Ruysdaelbaan 3a
5642 JJ Eindhoven

KVK nummer: 58277463
BTW nummer: NL852960554B01
IBAN: NL46RABO0379833670
BIC: RABONL2U

Bericht sturen